Doniczka ROCKA P DROC125P PRZEŹROCZYSTY Rozszerzyć

Doniczka ROCKA P DROC125P PRZEŹROCZYSTY

Namiot

10087

5905197099590

Nowy

Produkt tymczasowo niedostępny

2,18 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni %price%

Zapytaj o produkt

Doniczka ROCKA P DROC125P PRZEŹROCZYSTY

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Prosperplast

120 dni na zwrot

Dostawa już od 11,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

* Dla zakupów powyżej 400,00 zł darmowa dostawa!

Sposoby dostawy Nazwa Cena
Paczkomat® InPost 24/7 Paczkomat® InPost 24/7 11,99 zł
InPost Kurier InPost Kurier 16,59 zł
InPost Kurier Pobranie InPost Kurier Pobranie 17,82 zł
Odbiór osobisty w Krakowie (ul. Balicka 100) Odbiór osobisty w Krakowie (ul. Balicka 100) Za darmo!
Kurier - przesyłka gabarytowa Kurier - przesyłka gabarytowa 20,91 zł
Doniczka firmy Propsperplast, wykonana z wysokiej jakości tworzywa sztucznego idealnie nadająca się do powieszenia np. na drugiej doniczce jako ciekawy dodatek lub w innym miejscu w mieszkaniu czy na balkonie. Wygląd inspirowany ciosanym kamieniem. Idealnie nada się do hodowli ziół, kaktusów i innych mniejszych roślin. Materiał z jakiego jest wykonana zapewnia niezwykłą odporność na pęknięcia, złamania czy przebarwienia. Jest także odporna na promieniowanie UV.

Średnica 12,5 cm

Kolor przezroczysty

Napisz opinię

Doniczka ROCKA P DROC125P PRZEŹROCZYSTY

Doniczka ROCKA P DROC125P PRZEŹROCZYSTY

Aktualnie, zarówno produkty jak i infrastruktura cechują się nowoczesnym wykonaniem, zgodnym z trendami pojawiającymi się na światowych rynkach. Jednocześnie nowe kolekcje dążą do zapewnienia funkcjonalności umożliwiającej wygodę użytkowania.

Prosperplast to stabilna, dynamicznie zarządzana firma. Stawia na nowoczesność, elastyczność i stały rozwój. Każdego roku oferta firmy powiększa się o kilkanaście Pozycji asortymentowych.

Rośnie powierzchnia produkcyjna i magazynowa. Powstają nowe oddziały produkcyjne wyposażone w nowoczesne, energooszczędne maszyny. Efektem jest lepszy i tańszy produkt. I ostatecznie – coraz atrakcyjniejsza oferta.