BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY 0,5L EKODARPOL Rozszerzyć

BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY 1L EKODARPOL

EKODAR-002

5209

Nowy

Bihumus uniwersalny do owoców i warzyw

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

10,43 zł

1.1 kg

  • Zapytaj o produkt

    BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY 1L EKODARPOL

    BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY 1L EKODARPOL

    Bihumus uniwersalny do owoców i warzyw

    Ekodarpol Ekodarpol

    Wysyłka w ciągu 48 godzin

    120 dni na zwrot

    Dostawa już od 9,99 zł
             Sprawdź koszt wysyłki


    Dostawa już od 9,99 zł
    Sprawdź koszt wysyłki

    Wysyłka

    Sposoby dostawyNazwaCena
    InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 9,99 zł
    InPost Kurier InPost Kurier 14,99 zł
    InPost Kurier Pobranie InPost Kurier Pobranie 17,98 zł
    Odbiór osobisty w Krakowie (ul. Balicka 100) Odbiór osobisty w Krakowie (ul. Balicka 100) Za darmo!
    Kurier DHL Kurier DHL 22,13 zł
    Kurier DHL (pobranie) Kurier DHL (pobranie) 19,99 zł

     BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY

    0,5l 1l 5l

    Zapewnia roślinie odpowiednią gospodarkę nawozową, daje gwarancję zdrowych, wysokich plonów jednocześnie podnosząc walory smakowe warzyw i owoców. Dzięki zawartości bogatej mikroflory bakteryjnej oraz próchnicy pokarmowej produkt znakomicie wpływa na wzrost, kondycję i zdrowie  roślin, ponadto działa supresyjnie względem patogenów, uodparnia rośliny na choroby i znacznie zmniejsza ryzyko przedawkowania nawozami mineralnymi.  Produkt sprawdzony przez naukowców, działkowiczów i ogrodników.

    • Zastosowanie: do ogólnego zasilania roślin  doniczkowych, rabatowych i działkowych.
    • Nawożenie: przy każdorazowym zapotrzebowaniu na wodę, 3-4 nakrętki na 1 litr wody.
    • Opakowanie: 1l.

    Symbol:
    EKODAR-002
    Objętośćdo 1L

    Napisz opinię

    BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY 1L EKODARPOL

    BIOHUMUS EXTRA UNIWERSALNY 1L EKODARPOL

    Dzięki inwestycjom w nowoczesny park maszynowy, hale produkcyjne oraz odpowiednie zaplecze magazynowe, firma jest w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu Klientów. Jednocześnie prowadzi działania promocyjne w formie sponsorowanych programów telewizyjnych, audycji radiowych, artykułów w fachowej prasie, organizuje także liczne szkolenia, bierze udział w targach branżowych, dotuje uprawy doświadczalne.