Karma dla kota Drobiowe dania w galaretce 400g Whiskas
Karma Whiskas dla kotów.Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | 9,99 zł |
![]() | InPost Kurier | 14,99 zł |
![]() | InPost Kurier Pobranie | 17,98 zł |
![]() | Odbiór osobisty w Krakowie (ul. Balicka 100) | Za darmo! |
![]() | Kurier DHL (dostawa w godzinach: 18-22) | 29,51 zł |
![]() | Kurier DHL (pobranie - dostawa w godzinach: 18-22) | 31,97 zł |
![]() | przesyłka kurierska | 184,50 zł |
Jedzenie dla kota powinno być pożywne i zbilansowane, ale również świeże i smaczne, by Twój tygrys zawsze jadł z przyjemnością. Każda stugramowa saszetka zwiera świeży, pełnowartościowy i smakowity posiłek. Whiskas saszetka jest niezwykle poręczną formą żywienia Twojego milusińskiego. Podaruj Twojemu kotu aksamitny posiłek na każdy dzień dzięki saszetce Whiskas.
Skład: Białko ogólne 8,5%, olej surowy 5%, popiół surowy 2,5%, włokno surowe 0,3%, wilgotność 82%.
Z INDYKIEM: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (indyk min. 4%), roślinne ekstrakty białkowe, substancje mineralne.
W 1985 roku marka Whiskas jako pierwsza odkryła, że zdrowy i prawidłowy rozwój kociąt wymaga odpowiedniej ilości składników odżywczych, a tym samym inaczej skomponowanego pożywienia. Tak narodził się pomysł produktów dla małych kotków – Junior.
Wprowadzenie w tym samym roku na rynek praktycznych saszetek było kolejnym sukcesem marki Whiskas. Od tamtej pory poręczna forma opakowania ułatwia serwowanie posiłków naszym czworonogom, gwarantuje świeżość i pełny smak – prawdziwy raj dla kociego podniebienia. W Polsce produkty Whiskas dostępne są już od ponad 20 lat! W 1992 roku powstała pierwsza fabryka karm Whiskas w okolicy Sochaczewa, która obecnie zaopatruje większość europejskich rynków.
Nazwa marki pochodzi od angielskiego słowa whiskers, które oznacza kocie wąsy. Od początku logo firmy przedstawiało zarys głowy kota z wąsami, które jednak zniknęły w trakcie dalszego rozwoju, gdyż ostatecznie zwyciężyła wersja uproszczona. Mimo wprowadzanych od czasu do czasu niewielkich zmian, logo nie utraciło swojego pierwotnego charakteru przez całe pięćdziesiąt lat. Jedynie kolorystyka uległa kilku metamorfozom: charakterystyczny kolor fioletowy jest jeszcze stosunkowo nowy, w reklamie pojawił się po raz pierwszy w 1992 roku. A od 2002 roku także całe logo promienieje typowym dla Whiskas fioletem.